SAP (Systems, Applications, and Products in Data Processing) je u centru tehnološke revolucije kao tržišni lider u softveru poslovnih aplikacija. Prateći svoju strategiju pomaže organizacijama u borbi protiv štetnih posljedica kompleksnosti i tako stvara nove prilike za inovaciju i rast.
Šta je SAP Business One ?
SAP Business One je pristupačno i integrisano softversko rješenje (ERP) namijenjeno malim i srednjim preduzećima. Koje su funkcionalnosti podržane u SAP Business One rješenju ? Standardne funkcionalnosti koje uključuje SAP Business One : - Računovodstvo i finansije - Nabava - Prodaja i upravljanje kupcima (CRM) - Zalihe i distribucija - Proizvodnja - Kadrovska evidencija - Vođenje projekata - Izvještavanje
Koliko dugo traje implementacija SAP Business One rješenja ?
Postoji nekoliko faktora koji utječu na vrijeme potrebno za implementaciju SAP Business One rješenja: veličina vašeg preduzeća, kompleksnost vaše unutrašnje organizacije i poslovnih procesa te potreba za izradom novih i prilagodba postojećih funckionalnosti unutar SAP Business One-a. Standardna implementacija SAP Business One je moguća u vremenu od 2-7 sedmica.
Šta uključuje proces implementacije ?
Proces implementacije obuhvaća fazu planiranja i pripreme, izrade konceptualnog dizajna (business bluprint), realizacija projekta i GO LIVE faza – puštanje u produktivni rad.
Da li je moguć prenos podataka iz postojećeg sistema u SAP Business One aplikaciju ?
Da, migracija podataka iz starih sistema je apsolutno moguća. Moguće je podatke uvesti iz txt fajlova, excel fajlova i direktno iz postojeće baze podataka ukoliko je omogućen pristup podacima unutar postojećeg rješenja. Obim i tip podataka koje se prenose se definira i dogovara u fazi pripreme i planiranja projekta.
Koliko košta SAP Business One ?
Molimo da budete slobodni da nas kontaktirate i zatražite ponudu. Unutar ponude ćete dobiti tačan iznos koji je potrebno platiti za licence, usluge implementacije i troškove održavanja licenci. SAP Business one se licencira shodno broju korisnika sistema. Postoji nekoliko vrsta licenci shodno poslu koju korisnik obavlja. Osnovne vrste licenci : Professional User, Limited CRM User, Limited Logistics User, Limited Financial User.
Koje su osnovni zahtjevi za instalaciju SAP Business One ?
SAP Business One kao bazu podataka koristi Microsoft SQL Server ili SAP Hana bazu podataka. Ukoliko korisnik želi da koristi SAP Hanu kao bazu podataka , molimo Vas da nas kontaktirate kako bi dobili listu odobrenih sistema – servera na koje je moguće instalirati SAP Hana DB.
Podržane verzije Microsoft SQL Servera baze podataka : 2012, 2014 i 2016
Server : Primjer 30 korisnika : Processor: 2 Intel Xeon E7 (or equivalent), Memory (RAM): 16 GB, Hard Drive: Raid 10 320 GB, Display: 1600x900 or higher. Radna stanica : min. Windows 7 OS; 2 GB RAM memorije i 50 GB slobodnog prostora
Koje opcije podrške/održavanja su moguće nakon implementacije ?
Shodno potrebama moguće je ugovoriti mjesečno – paušalno održavanje sistema, gdje korisnik ima tačno određen trošak za održavanje. Podrška je omogućena putem udaljene podrške, podrške mailom i telefonom. Za korisnike koji imaju potrebu , moguće je ugovoriti 24/7 podršku.
Korisnik koji ne želi ugovoriti podršku za plaćanje u mjesečnom paušalnom iznosu na raspolaganju ima mogućnost da potpiše ugovor o održavanju sa plaćanjem shodno utrošenom vremenu.
Koliko često SAP izdaje nove verzije SAP Business One ?
U cijenu održavanja licenci je uključena besplatno preuzimanje svih novih verzija aplikacije, bilo da se radi o novoj verziji ili patch-u – ispravki grešaka.
SAP kontinuirano radi na novim verzijama, dodavanju novih funkcionalnosti i ispravci grešaka. Otprilike jednom godišnje izdaje se nova glavna verzija aplikacije dok nekoliko puta u toku godine se izdaju verzije unutar glavne verzije sa ispravcima grešaka i novim funcionalnostima.
Korisnicima preporučujemo da minimalno jednom u toku godine planiraju nadogradnju na noviju verziju aplikacije.